Το αφιέρωμα για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία του σχολείου μας διαμορφώθηκε σε τρεις άξονες ανάλογα με τις ηλικίες των παιδιών. Παραμύθια που αναφέρονται στην αναπηρία ήταν το βασικό εργαλείο για τα παιδιά μέχρι τη Δ΄ τάξη. Τα παιδιά της Α΄ και Β΄ τάξης ζωγράφιζαν εικόνες από το παραμύθι «Η Αργυρώ γελάει». Συζητήσαμε όπως κάθε χρονιά τις έννοιες «μοναδικός», «ξεχωριστός», «διαφορετικός», «αναπηρία» με τη βοήθεια εικονογραφημένων ιστοριών. Ένα μικρό θεατρικό βοήθησε τα παιδιά της Γ΄ και Δ΄ τάξης να προσεγγίσουν και τις έννοιες «προκατάληψη» και «διάκριση». Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και Στ΄ τάξης ενημερώθηκαν για:
[su_list icon=”icon: check” icon_color=”#6aee14″]

  • τα άτομα με μειωμένη όραση και τύφλωση και τις δυνατότητές τους,
  • Τις αιτίες που προκαλούν τύφλωση,
  • τις δυνατότητες της γραφής Braille και την εκπαίδευση των ατόμων με προβλήματα όρασης μέσα στη γενική τάξη,
  • τις δυσκολίες μετακίνησης και προσβασιμότητας σε δημόσια κτίρια .
[/su_list]

Επίσης, ήρθαν και σε επαφή με τη γραφή Braille μέσω των συσκευασιών των φαρμακευτικών σκευασμάτων.Προβλήθηκαν ακόμη αρκετά ταινίες μικρού μήκους σχετικές με την Παγκόσμια Ημέρα.
Μέσα από αυτές τις δράσεις όλα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν, να εκφράσουν τις απόψεις τους, να θέσουν ερωτήσεις, να ενημερωθούν και να αρχίσουν να διαμορφώνουν τη δική τους στάση για την αναπηρία.

Ζωγραφιές της Α' και Β' Τάξης

[su_custom_gallery source=”media: 1557,1558,1559,1560,1561,1562,1563,1564″ link=”lightbox” width=”190″ height=”110″]