Την περίοδο από 22/11/2013 έως 11/12/2013 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας πρόγραμμα για την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης με τίτλο «Κατανοώντας τους φίλους» της C. Faherty από εκπαιδευτικούς του Τμήματος Ένταξης και της Παράλληλης Στήριξης και με τη συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών του σχολείου. Η συγκεκριμένη δράση ήταν ενταγμένη στο πλαίσιο εορτασμού της Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου) και της Ημέρας του Παιδιού (11 Δεκεμβρίου). Βασικός σκοπός του προγράμματος ήταν να βοηθήσει τα παιδιά να φανταστούν πώς θα ήταν αν είχαν «διαφορετικές ικανότητες» από αυτές που έχουν τώρα και να κατανοήσουν γιατί κάποιοι άνθρωποι συμπεριφέρονται διαφορετικά από το αναμενόμενο.
Τα παιδιά κάθε τμήματος είχαν την ευκαιρία για ένα δίωρο να σκεφτούν και να συζητήσουν έννοιες όπως ικανότητες, διαφορετικές ικανότητες, μοναδικός και ξεχωριστός άνθρωπος. Στα Κέντρα Βιωματικών Δραστηριοτήτων πειραματίστηκαν σε δραστηριότητα οπτική, αντιληπτική και κινητική, λεπτής κινητικότητας, προσοχής και ακουστικής ικανότητας.

Δραστηριότητες

[su_custom_gallery source=”media: 1628,1629,1630,1631,1632,1633,1634,1635,1636,1637,1638″ link=”lightbox” width=”190″ height=”140″]

Το ενδιαφέρον των παιδιών ήταν ζωηρό σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Για λίγη ώρα έβαλαν τον εαυτό τους στη θέση κάποιου άλλου. Στις συζητήσεις διατύπωσαν τα δικά τους μηνύματα για σεβασμό, βοήθεια και φροντίδα των ατόμων που συναντούν δυσκολίες παρόμοιες με αυτές που βίωσαν στα εργαστήρια. Κατέγραψαν τις σκέψεις τους σε φύλλο αναμνήσεων ? αξιολόγησης του προγράμματος.
Τα παιδιά με σαφήνεια και απλότητα καταθέτουν την προσωπική τους αλήθεια για το διαφορετικό, μέσα από μια προσπάθεια επίγνωσης του ίδιου τους του εαυτού.

Σκέψεις παιδιών

[su_carousel source=”media: 1646,1647,1648,1649,1650,1651,1652,1653,1654,1655,1656,1657,1658,1659″ link=”lightbox” items=”2″ title=”no”]

Ζωγραφιές παιδιών

[su_custom_gallery source=”media: 1665,1666,1667,1668,1669,1670,1671,1672,1673,1674″ link=”lightbox” width=”190″ height=”140″]