Επίσκεψη στον Άγιο Δημήτριο

Mια όμορφη και πολύ ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική εκδρομή έκαναν οι μαθητές της Ε1΄τάξης σε βυζαντινά-εκκλησιαστικά μνημεία της πόλης μας. 

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε στιγμές αυτής της εκδρομής!

Κύλιση στην κορυφή