Δημιουργία ψηφιδωτών από τους μαθητές της Γ τάξης

Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο “Μία πόλη, χίλια πρόσωπα” τα τριτάκια μας έγιναν καλλιτέχνες και δημιούργησαν ψηφιδωτά του προστάτη Άγιου της πόλης μας..

Κύλιση στην κορυφή